Taxi Cammeo Zagreb je započeo s vožnjom danas (petak) 22.04.2011. u 6:00. Dostupan je na broj 1212 (1,20 kn/min) svim građanima i posjetiteljima grada Zagreb i okolice. Trenutno će na cestama biti 76 vozila od 0 do 24 sata za taksi prijevoz. Cijena iznosi 15,00 kn start (uključujući i prva 2 km), dok svaki slijedeći kilometar će iznositi 5,00 kn/km. Ova cijena vrijedi  za noćne vožnje, blagdane i prtljaga se ne naplaćuje. Osigurano je 5 autosjedalica za djecu (uz prethodnu najavu), te postoji vozilo i za prijevoz kućnih ljubimaca (uz prethodnu najavu).

Komentari (21)add comment

gost12 kaze:

...
konačno i pametna taxi-služba. prije dvije godina sam se našao na aerodromu sa velikim ali ne teškim paketom i trebao sam se odvesti na autobusni kolodvor. nakon dužeg natezanja, stari taxista je jedva spustio cjenu na 150 kuna bez računa. dobro, da mi je šef vjerovao na rječ i vratio mi novac. bravo CAMMOE. doveli su konkurenciju a kaliko njihovi radnici imaju plaču vjerovatno više nego da sjede kod kuče.

06 Kolovoz, 2011
Glasovi: +4

Mrki kaze:

...
Hm, kad bi vi iz ZG znali kolike su plaće i koje iskorištavanja taksista u Cammeu bi ih manje hvalili. Neki nakon osmosatne smjene dođu doma, pa ih nakon četiri sata ponovno zovu da idu voziti po noći (kad se netko doživi saobraćajku s njima onda će se o tome pisati).

15 Srpanj, 2011
Glasovi: -1

Mario ZG kaze:

Sve pohvale Cammeu.

10 Srpanj, 2011

Arthur Wheels kaze:

@ robi zg

Mislim da je to ostavstina starih zagrebackih taksista. Naime Cammeo nema dovoljno koncesija, a svi ga traze. I onda se ceka dosta dugo. U Rijeci vec nije toliki problem. Mislim, ako i cekas, onda je to 10-ak minuta max. Manji grad, vise Cammeo taksija i - bolja usluga. MEdjutim, kao sto kazes - u zurbi....

29 Svibanj, 2011

robi zg kaze:

...
ok jeftino je ali nešto moraju napravit s tim pozivima . nemože se čekat po pola sata da di ženska uopće primi poziv. Za neke stvari nije bitna cijena, ako se za 20kn razlike ja neču živcirati da li mogu uopće naručiti taxi a žuri mi se. Odoh ja sa starim

28 Svibanj, 2011

bbb kaze:

27 Svibanj, 2011

mirela kaze:

...
vozila se sa sinom ajme puta u osijeku smilies/smiley.gif ,nasi su super,jako ljubazni i brzi,cijena ok.. sutra cu imat priliku voziti se i u zagrebu smilies/smiley.gif ... pozzz.

25 Svibanj, 2011

Paulo kaze:

...
ja baš i nemam dobro iskustvo..u subotu sam pokušao kontaktirati Cammeo taxi službu najmanje 40min s time da nikog nisam uspio dobiti i što mi je skinuto sa računa mobitela cca.35kn i na kraju više nisam imao za poziv..što bi bilo da se nisam nalazio u centru grada gdje sam našao "stari" taxi za 3 min nego da sam bio Bogu iza nogu vjerovatno do danas nebi došao do odredišta.pozdrav

09 Svibanj, 2011
Glasovi: -1

Igor kaze:

...
Nadam se da ovi stari taksisti ovo čitaju, mislim da je svima dosta bahatosti njihove. Smatraju se kraljevima grada. E, pa sad je gotovo, i sjetite se: vi služite građanima, ne obrnutosmilies/grin.gif

06 Svibanj, 2011
Glasovi: +7

attrice kaze:

...
ljudi dali je broj točan?

06 Svibanj, 2011

MATE kaze:

...
ja stalno zovem a nikako da ih dobijem ili su zauzeti ili mi kaze da se broj ne koristi

02 Svibanj, 2011

adela kaze:

Goran & adela

01 Svibanj, 2011

RD kaze:

...
Vozila sam se Cammeom i stvarno su odlicni - duplo su jeftniji od dosadasnjeg Taxija i ljubazni su i super je to sto su cijene uvijek iste pa se sa izlaska mogu vracati sigurno doma. Svaka cast!

30 Travanj, 2011
Glasovi: +5

Bibo Zg kaze:

...
Svaka cast vise, sad ce se i ovi drugi morat opametit.

26 Travanj, 2011
Glasovi: +3

xy kaze:

...
hvala bogu da je barem nešto u ovom gradu dostupno SVIMA!smilies/grin.gif bravo!!! smilies/wink.gif

25 Travanj, 2011

Marko kaze:

Konačno, svaka čast!

Karlito kaze:

...
Dakle ja sam sumnjao da će biti te cijene... ovo je definitivno taksi revolucija. Sada se stvarno svatko može odvesti iz nočnog izlaska do zgrade ispred vrata. Ovo je predobro. Hvala bogu da ste došli!!!

Glasovi: +10

Dino 5 kaze:

...
Evo vozili se, super i usluga i kvaliteta taxija. sve pet!

Glasovi: +3

Sretna kaze:

...
Hvala K...u dragom da ste napokon došli.. ovi ljene s..nje iz Taxi radio zagreb napokon mogu prestati smatrati da je taxi luksuz sada će više mladi ici pijani taksijem doma a ne autom... smilies/grin.gifsmilies/angry.gif

Glasovi: +6

Ančica kaze:

...
vozila sa sa Cammeom danas, SUPER su... ljubazni, točni, auti su predobri, sve pet. I cijena je koju su najavljivali! jej! smilies/smiley.gif